Abud Mustafa er fortabt - lyt til sidste del af hans historie fra virkelighedens underverden

17 oktober 2023 - Sidst opdateret 12 december 2023

Anden og sidste del i fortællingen om skuespiller, debattør og tidligere Brothasmedlem, Abud Mustafas liv - fortalt med hans egen stemme.

I 'DØ, OM SÅ DET GÆLDER 2 - FORTABT' kommer vi tættere på det, Abud fortryder allermest fra dengang, da han befandt sig på en kriminel løbebane. Det er de ting, der i dag - og især om natten - hjemsøger det tidligere bandemedlem.

Mareridtene, der holder ham vågen. Konsekvenserne af hans valg - både for ham selv, men i lige så høj grad for hans egen familie. Våbnene, volden og den 'gift', han har plantet og givet videre til den næste generation af kriminelle bandemedlemmer.

Og så ofrene - både de der stadig lever, og dem som mistede livet.

Han fortæller om sin personlige vej fra væbnet konflikt mod AK81 til exit fra det kriminelle bandemiljø. Om forholdet til sin fraværende far. Og han lukker os ind i sine tanker og handlinger, der førte ham til hellig krig i Syrien, og sine holdninger til Omar El-Hussein, der stod bag terroranslaget mod Krudttønden og Synagogen i Krystalgade i København i 2015.

Samtidig er det også en ærlig fortælling om, at befrielsen - for Abud - ikke lå på den rigtige side af loven. Tværtimod.

Abud er fortabt.

Det vil være muligt at lytte eksklusivt til lydbogen før officiel lancering d. 26. oktober 2023 i Mofibos online presserum: https://press.mofibo.com

NB: Omtaler af titlen og interviews med forfatteren må gerne offentliggøres pr d.d., men lydbogsanmeldelser må ikke offentliggøres før d. 26. oktober 2023 med mindre at andet er aftalt med Mofibos PR manager.

Fra d. 26. oktober 2023 kan du finde lydbogen i Mofibos app.

Forfatter: Abud Mustafa & Thomas Stokholm
Indlæser: Abud Mustafa

Læs mere om 'Dø, om så det gælder I' her:

ABUD MUSTAFA var flere år tilbage medlem af banden Brothas. I dag er han skuespiller og havde bl.a. rollen som Jimmy, der er en af bandelederne i 'Underverden 2'.