Alle mine døde - Når to slår ihjel sammen

21 maj 2024

ALLE MINE DØDE er fjerde sæson i Jakob Melanders anmelderroste krimiserie om star-profiler Sigga Freitag.

Sigga Freitag har lidt store personlige tab i jagten på seriemorderen Alef. Hun har sagt op hos tysk politi og arbejder nu som psykolog, men hendes rolige tilværelse forstyrres brat, da hovedet af en yngre mand dukker op i en skøjtehal i Paris. Europol står på bar bund og beder nu Sigga træde til.

Med Siggas hjælp koncentreres efterforskningen snart om to unge danskere, som er taget på killing spree ned gennem Europa, hvor de efterlader sig et blodigt spor. I forbindelse med opklaringsarbejdet tvinges Sigga meget mod sin vilje tilbage til København, hvor hun mødte den danske politiassistent Christian Porsing.

Sigga hjemsøges af de mange voldsomme sager, hun har arbejdet med, og også Christian spøger stadig. For blev de to egentlig helt færdige med hinanden, og er der noget, han mangler at fortælle hende?

ALLE MIND DØDE er fjerde sæson i serien om Sigga Freitag. Titlen udkommer d. 12. juni som Mofibo Original lydbog samt på tryk via forlaget People's.

Det vil være muligt at lytte eksklusivt til lydbogen før officiel lancering d. 12. juni 2024 i Mofibos online presserum: https://press.mofibo.com

NB: Omtaler af titlen og interviews med forfatteren må gerne offentliggøres pr d.d., men lydbogsanmeldelser må ikke offentliggøres før d. 12. juni 2024 med mindre at andet er aftalt med Mofibos PR manager.

Fra d. 12. juni 2024 kan du finde lydbogen i Mofibos app.

Forfatter: Jakob Melander
Indlæser: Martin Greis-Rosenthal

Billeder af cover og forfatteren findes nedenfor og kan frit benyttes med tilhørende kreditering.

Jakob Melander (f. 1965) er tidligere rockmusiker og har siden debuten i 2013 skrevet adskillige kriminal- og spændingsromaner. Han bor med sin hustru og deres to børn på Nørrebro i København.